Tuesday, September 13, 2016

Makan GLA Shaklee Petua Dapat Anak Kembar

Kisah Aku, GLA dan Si Kembar


Ramai yang terkejut bila tiba-tiba saya update status tengah pregnant anak kembar.hihi.. Apa taknya, family kami suami isteri kedua-dua belah takde keturunan kembar. Tetiba kami cipta sejarah.


Memang good news sangat kan? ^__^ Rezeki Allah nak bagi, keturunan dah tak penting. Allah kata Jadi, maka jadilah. Alhamdulillah kami antara yang bertuah dapat memilik anak kembar.


Kalau nak diikutkan, memang sejak zaman anak dara lagi, saya sokmo doa nak anak kembar. To be specific, anak kembar tak seiras. Allah Maha Mendengar. Allah bagi kami anak kembar tak seiras. Alhamdulillah..


Ini gambar scan yang pertama. Memang betul-betul LEGEND! Tak lekang bibir dengan senyuman uolss. Hepi banget iols ni hah.haha..mana taknya, baby KEMBAR kott!!! Without genetic dalam darah kami, kami dapat anak kembar. Yiiihaaaa..


I am a Veryy Superr Happy Mom in da world.. n opkos my own world. (yelahh.. macam la orang lain tak hepi dapat anak kan..haha. op kos semua orang yang dapat anak akan rasa hepi, especially anak sulung ^_^)


Kehadiran si kembar bagi saya adalah pengubat hati sebab baru je lepas keguguran anak yang ketiga. Dan doktor saya pun cakap benda yang sama. Anak ketiga gugur, anak keempat Allah ganti double. Alhamdulillah.. Allah Maha Pemurah.




Dan antara amalan saya selepas keguguran adalah makan GLA Complex Shaklee. Niatnya sebab nak betulkan hormon. Walaupun saya alhamdulillah takde masalah period, tapi saya tetap amalkan GLA Complex Shaklee untuk bantu balancekan balik hormon saya selepas keguguran.


Okay! Bohong!hahaha
Saya adalah pengedar Shaklee. Dan op kos saya study pasal supplemen shaklee. Saya tau GLA Complex akan bantu kita jadi subur. Dan op kos lepas keguguran, saya nak pregnant lagi. Saya tau GLA Complex Shaklee adalah salah satu supplemen yang saya mesti amalkan untuk pregnant cepat-cepat.


Dan tarraaa.. twins in my womb!!
Next entry kita cerita lagi pengalaman masa mula-mula keguguran dan apa yang saya amalkan selepas keguguran sampai bole lekat baby twins. ^_^



+++++++++++++++++++++
Shaklee merupakan produk yang berasaskan bahan semulajdi, selamat dan berkesan.

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee berserta konsultasi cara pengambilan produk yang berkesan.

WhatsApp/Telegram: 010-760 4946
COD: Kota Bharu, Kubang Kerian, UMK Pengkalan Chepa, Tesco Lembah Sireh, Pasir Tumboh
Pos Seluruh Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...